MESSAGE DARI GEE CANTIK

Assalamualaikum semua...

Hi.. Ingat lagi Gee Cantik? Yup lama dah Gee tak berkarya dan update blog Gee sndiri (www.geecantik.blogspot.com) Dan lama juga rasanya gee tak share tip-tip solekan dengan anda semua.

Maafkan gee.. Gee agak busy kebelakangan ini dengan kerja pejabat serta urusan peribadi dan keluarga. Alhamdulillah dengan izin Allah, gee diamanahkan oleh Allah untuk menggembirakan hati bakal-bakal raja dan ratu  sehari.

Kini gee Cantik telah membuka satu lagi cawangan.. bukan di Melaka... Tetapi kali ini gee membuka butik di Alam Damai, Cheras, Kuala Lumpur. Soft Launch telah diadakan pada 14.6.2015 yg lepas. Butik ini mempunyai konsep yg berbeza dari Butik Gee Cantik di Masjid Tanah Melaka. Butik Istana Puteh merupakan pakar dalam dandanan, solekan serta perunding imej untuk hari bahagia anda. Dan di butik kami juga, kami memperkenalkan konsep vendor dengan niat untuk menambahkan dan menggalakkan rakan-rakan berkecimpung dalam dunia perniagaan.

Jadi gee dengan berbesar hati ingin menjemput semua saudara-mara, sahabat handai, bloggers2, kenalan2, rakan2 dan anda semua ke butik gee Istana Puteh ini.

Butik Istana Puteh, 66-2 Wisma Alam Damai, Jalan Alam Damai 1, 56000 Cheras, KL
FB: Istana Puteh | Instagaram: istanaputeh | Email: istanaputeh@gmail.com | Tel: 019-2151056



Jemput datang ye semua... 

Salam Sayang,
Gee Cantik @ Muhamad Faizal Jaafar

Comments

Popular Posts